7.10.2021
Tomasz Stamirowski w Puls Biznesu
Kontakt dla mediów

Joanna Wiśniewska Menedżer ds. marketingu i PR j.wisniewska@avallon.pl

Agencja PR

Hagen PR Wojciech Dziewit wojtek@hagen.pl

W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.

– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.

W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.

Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p

W Pulsie Biznesu ukazał się obszerny, okładkowy artykuł przygotowany na podstawie rozmowy z naszym partnerem zarządzającym Tomaszem Stamirowskim, który równocześnie, od kilku miesięcy jest także właścicielem klubu RTS Widzew Łódź. Tomasz Stamirowski opowiadał w nim m.in. o zmianach sportowych i organizacyjnych, jakie udało się już w tym krótkim czasie wdrożyć w klubie, czego efektem są m.in. ostatnie świetne wyniki sportowe łódzkiej drużyny.

– Nie uzależniam niczego od tego, jak Widzew poradzi sobie w perspektywie kilku czy kilkunastu kolejek. Ważna jest długoterminowa budowa klubu, który będzie wpisywał się w lokalną społeczność i tradycję, miał widzewski charakter i promował widzewskie wartości – tłumaczył Tomasz Stamirowski.

W artykule przeczytacie także o ciekawych akcjach marketingowych skierowanych do kibiców i partnerów biznesowych oraz o tym, że po zmianach w pionie sportowym i porządkach w dziale komercyjnym, władze klubu chcą się skoncentrować na tworzeniu zespołu analitycznego i projektach technologicznych – w podobny sposób, jak z sukcesem robi to tegoroczny angielski beniaminek Brentford F.C.

Polecamy lekturę całego tekstu na portalu pb.pl: https://tiny.pl/9rk2p

Podoba Ci się ta aktualność?
Udostępnij ją!
Zobacz poprzednie aktualności
  • Wesołych Świąt !
    24.12.2016
  • Fundusz Avallon MBO został zwycięzcą Nagrody PSIK, the Polish Private Equity & Venture Capital Association w kategorii Deal of the Year (Exit)!

    Nagrodę w kategorii „Transakcja roku” głosami środowiska PE/VC zrzeszonego w PSIK przyznano spółce z portfela Avallon- Velvet Care.

    19.06.2019
  • I Konferencja – Wykupy Menedżerskie (MBO, MBI, LBO…) w Polsce w roku 2002

    13-14 lutego 2003 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi odbyła się Konferencja poświęcona w całości wykupom menedżerskim.

    13.02.2003
  • II Konferencja – Wykupy Menedżerskie (MBO, LBO…) w Polsce w roku 2003

    Honorowy patronat nad tegoroczną Konferencją objął Marszałek Województwa Łódzkiego Pan Mieczysław Teodorczyk

    11.03.2004
  • III Konferencja – Wykupy Menedżerskie i Transakcje Lewarowane (MBO, LBO…) w Polsce w roku 2004
    9.05.2005
  • Diament miesięcznika Forbes 2010
    12.08.2010